DanishEnglishFrenchGermanNorwegianSwedish

Kontakt

 

Er du interesseret i at komme i kontakt med Looklab.dk, kan du kontakte os via mail eller pr. telefon.

Har du generelle spørgsmål kan du skrive til:
info@looklab.dk

Har du spørgsmål omkring mulighederne for annoncering, partnerskaber, sponsorater o.lign. kan du skrive til:
partner@looklab.dk

Du kan også kontakte vores salgsansvarlige, Christian Kruse, på:
ck@looklab.dk eller pr. telefon: +45 40 54 64 72

ønsker du at komme i direkte kontakt med én eller flere af bloggerne kan du skrive til dem på følgende emailadresser:

sara@looklab.dk
celine@looklab.dk
stine@looklab.dk
healthjunkie@looklab.dk
allthingsdapper@looklab.dk
theinsider@looklab.dk
rikkekroeger@looklab.dk
ella@looklab.dk
stylebyjosephine@looklab.dk
guldlog@looklab.dk
malsen@looklab.dk
fit4livin@looklab.dk

Hvis du vil sende noget til os, er vores adresse: LOOKLAB, Allégade 12, baghuset, 1. sal, 2000 Frederiksberg.

De bedste hilsner
Looklab.dk

Luk

Om Looklab

Velkommen til LOOKLAB!

På Looklab.dk finder du nogle af Danmarks allerbedste mode- og livstilsblogs. Vi elsker mode, stil, shopping, skønhed, mad, musik, design, kunst og en masse andet - og det vil vi gerne dele! Derfor er vi gået sammen om at skabe et fælles univers, et slags konsortium, hvor vi hygger og deler med hinanden og alle jer, der sidder ude på den anden side af skærmen. Vi opdaterer døgnet rundt, 365 dage om året med alt fra brudstykker af vores liv, vores bedste mode- og skønhedstips til dugfriske reportager om trends, streetstyle og mode events in real time!

Har du ris, ros, spørgsmål eller forslag til forbedringer? Så send en mail på  info@looklab.dk.

Vil du høre om mulighederne for kommercielle samarbejder på Looklab.dk, så er du velkommen til, at kontakte os på partner@looklab.dk eller ringe til Christian Kruse på tlf. +45 40 54 64 72. Vi elsker samarbejder der er sjove for læserne, for virksomhederne og for os - og i fællesskab kan vi skræddersy den helt rigtige løsning.

Vores adresse er: LOOKLAB, Allégade 12, baghuset, 1. sal, 2000 Frederiksberg

Så ja - velkommen til Looklab, surf rundt og tag del i vores univers!

De bedste hilsner
Looklab.dk

Luk

BLIV LOOKLAB FRIEND

 

 
 

Regler og vilkår for Looklab Friends

Ved at tilmelde dig som Looklab Friend modtager du fremover Looklab's nyhedsbrev, LOOKLETTER. Dermed er du altid sikret de seneste nyheder, konkurrencer og en helt ny vinkel fra os på Looklab. LOOKLETTER udkommer hver 3. uge og vil være dér I kan se os fra helt nye sider!

Looklab kan også sende emails med sponseret indhold og vi lover (amar' og halshug), at vi kun vil sende relevant information til jer. Fx om spændende lagersalg, VIP-events eller tilbud fra butikker, forretninger og onlineshops. Spam has never been cool ;-)

Ved at oplyse dit telefonnummer når du registrerer dig som Looklab Friend, vil du fremover ved udvalgte lejligheder, modtage en sms. Servicen er helt gratis.

Husk! Du kan til enhver tid afmelde dig som Looklab Friend og dermed også nyhedsbrevet samt sms-servicen fra Looklab.dk gennem vores nyhedsbrev. Men vi håber, at du vil synes ligeså godt om Lookletter, som vi gør ;-)

Luk

Be inspired on a saturday #14

Nu har I jo været foruden ugens inspirationsbilleder i et par uger, så nu får I lige en kæmpe omgang billedspam. Enjoy!

Source: Tumblr

Skriv en kommentar

6 kommentarer til “Be inspired on a saturday #14”

  1. ifyouwillyoucan skriver:
    13. juni 2012 kl. 17:07

    skønt at have jer tilbage!! :)

    Jeg læser HA Bachelor, og nu er eksamensperioden sat i gang..
    Jeg har lige et spørgsmål, eller nærmere sagt evt. råd..
    Jeg går meget op i sundhed og træning.. og spiser normalvis også sund og træner 3 – 4 gange i ugen.. MEN… når så eksamenstiden som nu kommer, plus jeg har arbejdet meget på det seneste.. så falder jeg af hesten!!! og har så svært ved at komme på den igen? for hvornår har jeg tid til at træne, med både eksamen og arbejde fx. arbejde fra 04 – 13, og så hjem og læse til eksamen? plus man er smadret i krop og hovedet, fordi man har været rigtig tidligt oppe..

    jeg plejer at fastlægge mad for en uge, så man ikke behøver tænke på det, og i denne tid, er det ikke lige det man bruger sine kræfter på, hvilket ender ud, med at såsom pizza kommer ind af døren senere end normal spisetid, fordi man ikke har haft tid til at lave mad osv..

    JEG vil SÅ gerne IGANG igen!!!!!!!! MEN har UTROLIGT svært ved at komme igang..

    Kan i give mig nogle gode råd, hvordan man kan tackle denne tid nemmere, med hensyn til mad og træning? og evt. svinge en pisk imod mig, så jeg kommer igang..

    mange knus mig !!

    :D

    • A skriver:
      13. juni 2012 kl. 17:29

      Nu “blander” jeg mig lidt – eller kommer med hvad jeg gør. Jeg læser selv til eksamen. Jeg prøver at træne om morgenen eller hold om aftenen. Ved at tage hold, forpligter man sige selv “lidt mere”. Derudover står jeg altid og laver mad om aftenen til næste dag og putter det i bokse – så er det lavet – og man ved hvad man skal have :-) ellers kunne du også lave ekstra mad, og fryse halvdelen ned eller lignende – og så tage det op af fryseren når du kommer hjem fra arbejde.
      OG sørg for at spise i løbet af dagen, så du holder dit blodsukker stabilt – så du ligeledes ikke vælger den usunde løsning om aftenen. Det virker i alt fald for mig :-D

    • Anne-Sofie skriver:
      14. juni 2012 kl. 09:50

      Når jeg har eksamens periode sætter jeg forventningerne ned til mig selv.
      Jeg lover mig selv at komme afsted mindst 1 gang om ugen, og så prøver jeg at købe frugt istedet for chokolade til de lange dage. Efter min mening er det lettere at komme “op på hesten” igen, hvis jeg har vedligeholdt trænings mønsteret lidt under læseperioderne.

    • Fit For Livin skriver:
      14. juni 2012 kl. 11:06

      De andre kommer faktisk med nogle rigtige gode tips :) Jeg synes det første man skal gøre er at erkende man ikke kan fortsætte med at træne på sammen niveau som før og spise regelmæssigt på sammen måde, da det jo er en stresset periode. Jeg lavede altid træningsdates med studievenner, så vi var sammen om det og på den måde fik vi ikke dårlig samvittighed, da vi var to der gjorde det sammen :)

      Mad planlagde jeg også ud i fremtiden og allierede mig med min kæreste. Fx sørgede han altid for en sund aftensmad som var klar på et specifikt tidspunkt. Det var rart, da jeg så altid lige kunne holde fri i den halve time. Om morgenen spiste jeg det sammen sunde måltid for at få masser af energi til dagen. Til frokost havde jeg små snacks klar, som frugt og mandler og så tog jeg nogle rugbrøder foran computeren eller holdte et kvarters pause. Ligeså snart eksamerne var ovre kunne jeg ikke komme hurtigt nok ned at træne, nogle gange gjorde jeg det direkte efter eksmamen fordi man har så meget stress og frustrationer der skal bankes ud og det er så skønt. Derefter kommer det helt naturligt med mad og motion. Så tag dig den tid du skal bruge til dine eksamer, og slå dig ikke oveni hovedet over at bestille pizza. Du kan altid tage hånd om det senere hen når det er overstået.

      • ifyouwillyoucan skriver:
        14. juni 2012 kl. 17:05

        tusind tak for svarene!
        har allerede i dag, været nede at træne, købt mandler til mellemmåltid..

        super tak, for rådene.. så lækkert med en blog, hvor man kan få råd og hjælp når man har brug for det..

        knus

        • Fit For Livin skriver:
          14. juni 2012 kl. 17:40

          Du er også rimlig sej du er opmærksom på det og endda vedligerholder dig selv under sådan en stresset tid, det er motiverende :) Det er bare fedt du kunne bruge de andres råd og mit til noget. Held og lykke med eksamerne :)

Følg Fit 4 Livin':

Fit 4 Livin' - bloglovin Fit 4 Livin' - bloglovin

INSTAGRAM

@fit4livin